Bij Deegh werken we met verse, ambachtelijke producten die met zorg worden bereid.
Omdat onze producten beperkt houdbaar zijn, diepgevroren vervoerd worden en in de meeste gevallen niet opnieuw ingevroren mogen worden, kunnen wij deze producten niet retour nemen. Na een succesvolle betaling is de verkoop daarom definitief.
We doen er alles aan om jouw bestelling in perfecte staat te leveren.
Toch kan het een keer gebeuren dat er iets misgaat — bijvoorbeeld:
de verpakking is beschadigd,
de producten zijn onbedoeld ontdooid, of
je hebt een verkeerd artikel ontvangen.
In dat geval vragen we je binnen 2 dagen na levering contact met ons op te nemen:
📞 06 – 39453473
✉️ info@deegh.nl
We zorgen er dan natuurlijk voor dat het snel en netjes wordt opgelost, door de juiste producten opnieuw te leveren of een passende oplossing te bieden.
Voor alle niet-bederfelijke producten (zoals accessoires of non-food artikelen) geldt het wettelijke herroepingsrecht.
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren.
Na annulering heb je nog 14 dagen om het product aan ons te retourneren.
Je ontvangt vervolgens het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug.
De kosten voor het retourzenden van je huis naar Deegh zijn voor eigen rekening (ongeveer € 7,25 per pakket, afhankelijk van je vervoerder).
Als je gebruik wilt maken van dit recht, neem dan contact met ons op via
✉️ info@deegh.nl
Zodra wij het product in goede orde retour hebben ontvangen, storten wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug.
© 2025 www.deegh.nl - Powered by Shoppagina.nl